wonder

was het niet wonderlijk
hoe jij en ik
jij en ik op onze manier
jouw manier verwonderlijk

was het niet wonderlijk
zo iemand als jij
met ogen en ik
en wij samen die avond

dat we dingen zeiden
herhaalden jij je mond en ik
was het niet wonderlijk
hoe we luisterden

naar de vouwen in het bed
de veren van het matras
de geuren van dat wat er toen allemaal
was het niet wonderlijk

hoe jij en ik
jij en ik op onze manier
jouw manier verwonderlijk
luisterden tot er nieuwe woorden kwamen

 

 

 

Geef een reactie

